Certyfikaty i testy

Kolejny tytuł Konsumencki Lider Jakości dla marki ActiveJet

Kolejny tytuł Konsumencki Lider Jakości dla marki ActiveJet

Marka ActiveJet już po raz trzeci została nagrodzona złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. Tym samym wyprzedziła konkurentów, takich jak Black Point, czy Pryzmat. Organizatorem plebiscytu jest magazyn biznesowy Strefę Gospodarki – ogólnopolski, niezależny dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów, marek, i firm w Polsce. Dodatkowo, badanie odpowiada na pytanie dlaczego dane produkty uznawane są za najlepsze, a także jakie skojarzenia budzą wśród Polaków. Uzasadnienia wyborów konsumenckich poddawane są analizie, co pozwala na lepsze zrozumienie ich decyzji i opinii. Identyfikowane są dwa obszary wiedzy: stopień rozpoznawalności produktów i usług oraz poziom lojalności wobec producentów i usługodawców.
Na przestrzeni pięciu edycji liczebność próby badawczej zmieniła się z 1692 aż do10 400 respondentów.

- Przyznanie po raz kolejny tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości marce ActiveJet jest dowodem na to, że nasze starania dotyczące systematycznego podnoszenia jakości zarówno produktów, jak i świadczonych usług, przynosi oczekiwane efekty. Nie ma lepszej nagrody, niż docenienie wysiłku i pracy, jakie wkładamy, by być coraz lepszym i tym samym oferować coraz lepsze rozwiązania naszym klientom - komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.

Z przeprowadzonego badania wynika, że ActiveJet jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku. Znajomość tego brandu sięga 43 proc. Według respondentów producent oferuje bardzo dobrą cenę za dobrą jakość. Ankietowani wskazali też na niezawodność materiałów marki ActiveJet.

Zobacz dyplom