W kolejnej już XVII edycji plebiscytu „Laur Konsumenta”- ogólnopolskiego programu konsumenta, mającego na celu wyłonienie najpopularniejszych marek, usług i produktów marka Activejet zdobyła wyróżnienie w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle.
Konkurs powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić, uhonorować, ale i nagłośnić na skalę krajową te podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług według respondentów. Nagroda Laur Konsumenta/Laur Klienta jest jedną z pierwszych certyfikacji firm na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. O zwycięstwie decydują konsumenci oddający swoje głosy za pośrednictwem ankiet telefonicznych i internetowych. Produkty i usługi z największą liczbą głosów otrzymują Złoty, Srebrny lub Brązowy Laur Konsumenta – odpowiednio do pierwszego, drugiego lub trzeciego miejsca. W tym roku, ankietowani najczęściej wskazywali markę Activejet w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle.
Filozofią marki Activejet poza jakością produktów, jest również dbałość o środowisko. Począwszy od odpowiednio dobranych komponentów na linii produkcyjnej, aż po sprzedaż, stale rozwijamy i udoskonalamy nasze procesy, chroniąc nasze otoczenie. Nasze działania docenili konsumenci przyznając marce Activejet tytuł Laur Konsumenta w kategorii ekologiczne strategie za co bardzo dziękujemy. Oddajemy w ręce konsumentów produkty o najwyższej jakości z zachowaniem norm środowiskowych.
Dla Klientów godło jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta/Laurem Klienta, wybierają ten, który polecają inni Klienci i któremu sami najbardziej ufają.