Tusz ActiveJet AH-703BR odniósł podwójny sukces w teście jakości i wydajności „PC World”. Został uznany za najbardziej wydajny na rynku. Dodatkowo, przyznano mu tytuł „Najlepszego Zakupu”. Wszystkie produkty biorące udział w badaniu zostały wnikliwie przetestowane przez niezależnych ekspertów.
Redakcja „PC World” poddała testom aż 12 modeli alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do jednych z najbardziej popularnych na rynku drukarek marki Brother i HP. ActiveJet AH-703BR do urządzenia drukującego HP zdobył uznanie za wydruk największej liczby stron przy najniższym nakładzie pieniężnym (tylko 5 groszy za stronę) oraz za powtarzalność wydruku. Co więcej, przejrzyste oznaczenia opakowania, a także dołączona instrukcja instalacji umożliwiły szybką i bezproblemową pracę z produktem. Tym samym model ten został zwycięzcą rankingu.
– ActiveJet jest jedną z najlepszych marek tuszów na rynku, dlatego odnosimy sukcesy w testach branżowych. Dbamy o jakość naszych produktów i utrzymujemy ją na bardzo wysokim poziomie. Mamy ambicję, aby wciąż pracować nad jej ulepszeniem. Zadowolenie użytkowników jest dla nas największą satysfakcją, a liczne nagrody dowodzą, że ActiveJet to naprawdę „najlepszy zakup” w swojej kategorii – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.