Kolejny raz materiały eksploatacyjne marki własnej ACTION S.A. wywalczyły najwyższe wyróżnienie, tym razem w kategorii zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na produkty tej marki głosy w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług oddało ponad połowę respondentów.
- To nasz ogromny sukces. Najlepszy dowód na to, że produkty ActiveJet cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów ostatecznych. Kupujący sami ponownie sięgają po sprawdzone produkty w dobrych cenach i chętnie polecają je innym. Dlatego ranking popularności Laur Klienta odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. W jej wyniku aż 52 proc. pytanych wskazało markę ActiveJet jako tą najlepszą, najchętniej polecaną innym.
- Cieszę się, że kolejny raz troska o jakość naszych produktów przy zachowaniu ich atrakcyjnej ceny przyniosła wymierne efekty. To dla nas bardzo ważne potwierdzenie słuszności realizowanej strategii polegającej na stałym monitorowaniu jakości artykułów ActiveJet – dodaje R. Ornowski.
Laur Klienta to kolejne wyróżnienie przyznane marce ActiveJet w tym roku. Wcześniej do grona tytułów dołączyła Polska Jakość oraz Top Marka. W 2011 roku marce ActiveJet przyznano również certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland - lidera na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce.