Zapisz się do newslettera

Zyskaj więcej
i ciesz się drukiem najwyższej jakości

Uwaga: wyrażenie ostatniej ze zgód dot. urządzenia końcowego jest niezbędne, abyśmy mogli wysyłać do Państwa informacje drogą elektroniczną na e-mail.

Newsletter

zapisz się

Aktualności

Nowe oblicze Activejet Team

31-03-2016

  • Activejet Team, dzięki pozyskaniu nowego sponsora, ewoluowała w Verva Activejet Pro Cycling Team
  • Zespół weźmie udział w najważniejszych wyścigach kolarskich: Tour de Pologne, Tour de Suisse, Cyclassic Hamburg
  • Sponsoring kolarstwa to element nowoczesnej strategii marketingowej Action

W środę, 30 marca 2016 r. miała miejsce oficjalna prezentacja drużyny Verva Activejet Pro Cycling Team. Konferencja, prowadzona przez Macieja Kurzajewskiego, odbyła się w Centrum Olimpijskim w Warszawie, a swoją obecnością uświetnili ją tacy goście, jak Minister Sportu i Turystyki – Witold Bańka, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego – Andrzej Kraśnicki, czy Prezes Polskiego Związku Kolarskiego – Wacław Skarul. Zwieńczeniem wydarzenia było wręczenie Piotrowi Kosmali, dyrektorowi sportowemu drużyny, tzw. „dzikich kart” na trzy wyścigi z cyklu World Tour: Tour de Suisse, Tour de Pologne oraz Hamburg Cyclassics.

W składzie VERVA Activejet Pro Cyckling Team na sezon 2016 znaleźli się: Michał Podlaski, Łukasz Bodnar, Kamil Gradek, Paweł Bernas, Daniel Staniszewski, Stanisław Aniołkowski, Norbert Banaszek, Paweł Charucki, Adam Stachowiak, Adrian Banaszek, Paweł Franczak, Paweł Cieślik, Jonas Koch (Niemcy), Jordi Simon (Hiszpania), Jiri Polnicky (Czechy) i Karel Hnik (Czechy).

Dzięki pozyskaniu nowego sponsora, grupa, jako druga ekipa w Polsce, awansowała do grona Professional Continental. Awans ten zapewnił kolarzom możliwość startowania w najważniejszych wyścigach na świecie, zaś marce Activejet szeroką ekspozycję w najlepszych czasach antenowych zarówno w Polsce, jak w i całej Europie.

– Doświadczenia ze sponsoringiem Legii potwierdziły, że marketing sportowy to niezwykle skuteczne narzędzie promocji i zwiększania wartości marki. Dlatego też postanowiliśmy zintensyfikować działania w tym obszarze. Sukces Polaków w najważniejszych wyścigach kolarskich spopularyzował kolarstwo szosowe, które zanotowało największy, bo aż trzydziestoprocentowy wzrost zainteresowania. Tym samym kolarstwo uplasowało się na drugim miejscu w rankingu najbardziej wartościowych pod względem reklamy sponsorskiej sportów. – powiedział Piotr Bieliński, Prezes Zarządu Action.

Trzymajcie zatem kciuki za naszą drużynę!