23-09-2013
Produkty marki ActiveJet po raz kolejny zostały wyróżnione w teście branżowym redakcji PC World. Tym razem tytuł „Wybór Redakcji ” przypadł produktowi ATS-1660N do drukarek firmy Samsung.
Redakcja pisma poddała wnikliwym testom aż osiem modeli alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki Samsung. Toner ATS-1660N otrzymał wyróżnienie „Wybór Redakcji PC World”.
Redakcja doceniła ten produkt ActiveJet przede wszystkim za dobrą wydajność, niski koszt drukowania, a także czytelną instrukcję instalacji.
Warto przypomnieć, że w ostatnim teście PC World, którego wyniki zostały opublikowane w szóstym numerze tego pisma, aż dwa wyróżnienia przyznano produktom ActiveJet. Tytuł „Wybór Redakcji PC World” przypadł tuszowi AH-301BRX do drukarki HP. Natomiast w przypadku materiałów alternatywnych do drukarki Brother marka ActiveJet dostała wyróżnienie „Najlepszy zakup PC World” za model kartridża AB-985BN.
– Jak widać, nasze produkty nie schodzą z czołówek rankingów testów branżowych. To najlepszy sygnał dla użytkowników, że niezależnie od tego czy potrzebują tonera czy tuszu mogą liczyć na nasze produkty, które cieszą się znakomitą opinią niezależnych ekspertów – komentuje wyniki testów w PC World, Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.