16-05-2017
W trwającej właśnie trzynastej edycji plebiscytu „Laur Konsumenta” – ogólnopolskiego programu konsumenckiego, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danym roku – Activejet zdobył w swojej kategorii najwyższe, złote wyróżnienie. Tym samym marka po raz dziewiąty z rzędu potwierdziła swą pozycję lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Plebiscyt „Laur Konsumenta” organizowany jest od 2004 r. i rokrocznie przynosi odpowiedź na pytanie, które produkty są obecnie liderami popularności w swoich kategoriach. O zwycięstwie decydują konsumenci oddający swoje głosy za pośrednictwem ankiet telefonicznych i internetowych. Produkty i usługi z największą liczbą głosów otrzymują Złoty, Srebrny lub Brązowy Laur Konsumenta – odpowiednio do pierwszego, drugiego lub trzeciego miejsca. W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”, ankietowani najczęściej wskazywali markę Activejet, która w efekcie otrzymała dziewiąty z rzędu Złoty Laur Konsumenta.
– Złoty Laur Konsumenta to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie. Jest on nie tylko wyrazem uznania kupujących, lecz także ich rekomendacją dla innych klientów – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. Marki Activejet. – Choć jest to już nasze dziewiąte wyróżnienie w tym plebiscycie, nie spoczywamy na laurach i stale dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci zawsze otrzymywali doskonały, powtarzalny w swej jakości produkt.