13-08-2014
Mentalną i fizyczną siłę w najważniejszym wyścigu w Polsce i jedynym World Tourowym w Europie Środkowo-Wschodniej zaprezentowało dwóch zawodników ActiveJet Team. Paweł Franczak
i Konrad Dąbkowski to zawodnicy wspierani na co dzień przez ActiveJet, jedną z najbardziej popularnych marek w branży tuszów i tonerów na polskim rynku, należącą do ACTION S.A.
71. edycja Tour de Pologne rozpoczęła się 3 sierpnia w Gdańsku. Przez następnych kilka dni,
w barwach reprezentacji Polski, kolarska grupa wspierana przez ActiveJet dzielnie kończyła kolejne etapy – w Bydgoszczy, Warszawie, Rzeszowie, następnie Katowicach, Strbskie Pleso i Bukowinie Tatrzańskiej. Całość wyścigu zakończyła się 9 sierpnia w Krakowie, a zwycięzcą został Rafał Majka.
Konrad Dąbkowski podczas III etapu z Kielc do Rzeszowa otarł się o pierwszą „10”. Ostatecznie zajął 12. miejsce. Ten fragment wyścigu był również popisem Pawła Franczaka. Wicemistrz Polski uciekał przez większość dnia, aby zostać złapanym dopiero na finałowych kilometrach. Jego zaangażowanie i determinację docenili sędziowie, którzy uznali tego dnia Franczaka za najbardziej walecznego zawodnika, dzięki czemu został udekorowany na podium, w błysku fleszy i kamer przed ogromną rzeszą kibiców.
Podobnie jak w poprzednich latach kolarze przekroczyli granice Polski, tym razem ze Słowacją. Meta V etapu zlokalizowana była w Strbskie Pleso, natomiast start kolejnego już w Bukowinie Tatrzańskiej. Tam jak zawsze można było liczyć na Prezesa Action S.A., Piotra Bielińskiego, który również osiągnął sukces, wygrywając I Mistrzostwa Polski Rynku Kapitałowego, które odbyły się w ramach Tour de Pologne Amatorów. Na kolarzy amatorów czekała profesjonalnie przygotowana trasa, którą kilka godzin później pokonał peleton, pamiątkowe medale i niezapomniana dawka adrenaliny. W imprezie udział wziął również Zbigniew Bródka, złoty medalista w łyżwiarstwie szybkim z igrzysk olimpijskich w Soczi.
Tour de Pologne należący do jednych z bardziej prestiżowych wydarzeń w Polsce, co roku wspierane jest przez wiele instytucji i firm, a na trasie dla kibiców przygotowywanych jest cały szereg atrakcji.
- ActiveJet podczas Tour de Pologne, to nie tylko zawodnicy. Przez cały wyścig towarzyszył sportowcom autobus wraz z hostessami, które obdarowywały kibiców licznymi gadżetami. Przygotowana akcja marketingowa odniosła duży sukces, autokar można było zwiedzać i śledzić transmisję live etapów. Cieszyliśmy się ogromnym zainteresowaniem – powiedziała Ewelina Woldan-Nowak, Kierownik ds. Marketingu Marki Action S.A.
ActiveJet wykorzystując pionierski potencjał marketingu sportowego skupia się obecnie na własnej zawodowej drużynie ActiveJet Team. W latach 2012-2013 marka widoczna była jako główny sponsor klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Obecnie, dzięki zaangażowaniu Piotra Bielińskiego – Prezesa Zarządu, jest sponsorem tytularnym nowopowstałej zawodowej szosowej grupy kolarskiej.
Dziś ActiveJet Team podróżuje z logo na własnych koszulkach, jeździ w prestiżowych międzynarodowych imprezach, transmitowanych w stacjach telewizyjnych na całym świecie i buduje rozpoznawalność brandu.