Certyfikaty i testy

Złoty Laur Klienta 2013

Złoty Laur Klienta 2013

ActiveJet zwyciężył w największym programie konsumenckim w kraju w kategorii materiały eksploatacyjne do drukarek. Ogólnopolski sondaż daje odpowiedź na pytanie, które produkty są liderami popularności w swojej grupie. W ankiecie przeprowadzonej przez organizatorów marka ActiveJet zdobyła 44% głosów - ponad dwukrotnie więcej niż zajmujący drugie miejsce Black Point.

Laur Klienta to dla nas wyjątkowo ważny konkurs, ze względu na to, że jest to najbardziej miarodajne badanie konsumenckie w Polsce. Laur Klienta corocznie analizuje zadowolenie klientów z produktów i usług. Wynik badania jest dla nas istotną informacją, gdyż daje odpowiedź na pytanie czy nasze produkty spotykają się z pozytywną opinią rynku. Zwycięstwo marki ActiveJet pokazuje, że niezmiennie od lat, klienci cenią nasze produkty i sięgają najczęściej właśnie po nie – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.

Głosy w badaniu zebrano wykorzystując cztery sposoby pozyskiwania opinii: ogólnopolski sondaż telefoniczny, głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej na stronie internetowej: http://www.kprom.pl/laur_glosowanie.html, sondaż internetowy przeprowadzony przez firmę Agora S.A. oraz sondaż internetowy prowadzony za pośrednictwem portali firmy Media Regionalne Sp. z o.o., takich jak np. Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Echo Dnia, Głos Pomorza.

Zobacz dyplom