Zapisz się do newslettera

Zyskaj więcej
i ciesz się drukiem najwyższej jakości

Uwaga: wyrażenie ostatniej ze zgód dot. urządzenia końcowego jest niezbędne, abyśmy mogli wysyłać do Państwa informacje drogą elektroniczną na e-mail.

Newsletter

zapisz się

Certyfikaty i testy

Konsumencki Lider Jakości 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012

Produkty ActiveJet zdobyły pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2012 w kategorii „materiały eksploatacyjne do drukarek”. Plebiscyt organizowany jest przez Strefę Gospodarki - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

ActiveJet został zdecydowanym zwycięzcą konkursu zdobywając 78% głosów. Drugi w konkursie Black Point otrzymał 17% głosów. Markę ActiveJet doceniono m. in. za wysoką jakość wydruku oraz znacznie niższą cenę aniżeli produkty OEM. Materiały ActiveJet charakteryzują się żywymi i naturalnymi kolorami, dlatego bardzo dobrze sprawdzają się przy drukowaniu zdjęć i folderów. Konsumenci doceniają także niezawodność i wysoką wydajność kartridżów Producenta. Konsumencki Lider Jakości to już drugie, obok Lauru Klienta, wyróżnienie marki przez konsumentów w 2012 roku.

Z satysfakcją przyjmuję fakt, że produkty ActiveJet otrzymują tak ważne wyróżnienie. Wysoka jakość oraz atrakcyjna cena sprawia, że są one bardzo konkurencyjne na rynku materiałów eksploatacyjnych. Wkrótce obchodzić będziemy 10-lecie istnienia marki. Nasze produkty doceniają użytkownicy, którzy często drukują i oczekują profesjonalnych parametrów wydruku. Kolejne zwycięstwo w konkursie konsumenckim świadczy o niesłabnącym zaufaniu ze strony klientów, chcących korzystać z wypróbowanych produktów – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniana była za wysoką jakość produktów, zdobywając m.in. wyróżnienia: Jakość Roku 2007, 2008, 2009. przyznawane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC).

Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 1692 respondentów. Uczestnicy badania odzwierciedlają strukturę ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Metodą doboru do próby była metoda warstwowa, kwotowa i celowa. Przy konstruowaniu próby reprezentatywnej wzięty został rozkład ludności Polski według wieku i płci.

Zobacz dyplom